wtorek, 28 lipca 2015

^ to ja ^

    Siema.
    Tu kura. Mamy nowy szablon. Fajny, no nie?
    Mamy też dla Was rozdziały.
    Chyba ze trzy.
    Ale ja mam tylko jeden przy sobie.
    Bo karp gdzieś uciekł był i stwierdziłam, że wrzucę chociaż ten mój, żeby mnie nie pobiła. Ale będą trzy. Chyba trzy. Nie jestem pewna.
    I będą nowe, fajne projekty. Ale to jak skończymy przynajmniej z jeden, albo dwa dotychczasowe.
    Ave.
 
    PS. Kochamy Was.
    PS.2 Zgłaszajcie się na korektorów i wszystkich innych, bo cierpimy na niedobór, ale przede wszystkim na korektorów, pliska. :<<<

usunięte


    EDIT: Tym samym usuwamy Yozorę z zawieszonych. hihi 

Yozora no Sumikko de

chapter 6


4 komentarze:

  1. ŚWIETNA AKTUALKA KRÓLEWNO KURO ♥♥♥
    Piękny szablon!
    I dziękuję za rozdziały... Znaczy rozdział.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za nowy chapter...

    OdpowiedzUsuń